Szanowni mieszkańcy!
Poniżej wskazujemy Państwu przydatne linki do Programu Czyste Powietrze. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed wizytą w urzędzie.
https://www.czystepowietrze.gov.pl/kalkulator-dotacji/
https://kalkulatorczystepowietrze.kape.gov.pl/
https://czystepowietrze.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/
Dokumenty i informacje niezbędne do złożenia wniosku o dofinasowanie ramach programu Priorytetowego Czyste powietrze:
- Należy posiadać e-maila
- Należy posiadać założony profil zaufany można to zrobić poprzez bank lub przez urząd gminy w Jastrzębiu
- Numer rachunku bankowego wnioskodawcy
- Budynki na budowę których wystąpiono o zgodę lub zgłoszono ich budowę po 31 grudnia 2013 nie mogą uzyskać dotacji na zakres kosztów kwalifikowalnych na m.in. ocieplenie przegród budowlanych, stolarka okienna i drzwiowa.
- Dochód wnioskodawcy nie może przekraczać 100 000 zł rocznie.
- W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej roczny przychód z tytułu prowadzenia pozarolniczej działalności gospodarczej nie może przekraczać kwoty 67 500 zł( poziom podwyższony)
Dokumenty do złożenia wniosku o dofinasowanie:
- Wypełniony wniosek w portalu beneficjenta
- Dokument potwierdzający prawo własności budynki w którym będzie realizowane przedsięwzięcie( elektroniczna księga wieczysta lub akt notarialny)
- zaświadczenie o dochodach do nabycia w GOPS w Jastrzębiu – jeśli dotyczy podwyższonego poziomu dofinasowania – zaświadczenie nie może być wydane z datą wcześniejszą niż 3 miesiące od daty złożenia wniosku (zaświadczenie ważne jest 3 miesiące)
- PIT jeśli poziom podstawowy
- Oświadczenia : współwłaścicieli o wyrażeniu zgody na realizację przedsięwzięcia objętego wnioskiem – druk we wniosku
- Zgoda współmałżonka na realizacje przedsięwzięcia – druk we wniosku