Aktualności
Od 1 lipca można składać wnioski o świadczenie z programu Dobry Start
- Szczegóły
- Administrator UG
Świadczenie z programu Dobry Start przysługuje w wysokości 300 zł - raz w roku - na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia lub 24 lat w przypadku dzieci z niepełnosprawnościami. Obecnie wsparcie otrzymuje ok. 4,5 mln polskich dzieci.
Czytaj więcej: Od 1 lipca można składać wnioski o świadczenie z programu Dobry Start
1 lipca 2021, złóż deklarację
- Szczegóły
- Administrator UG
1 LIPCA 2021 ZŁÓŻ DEKLARACJĘ
Już 1 lipca rozpocznie się proces składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, który ma na celu zebranie wszystkich danych dotyczących źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych. Każdy budynek, który posiada źródło ciepła lub spalania paliw do 1 MW należy zgłosić wypełniając odpowiednią deklarację. Deklarację można złożyć samodzielnie, bez wychodzenia z domu, żeby to zrobić musisz posiadać profil zaufany albo podpis elektroniczny.
Wejdź na stronę www.zone.gunb.gov.pl ,
naciśnij -> złóż deklarację <- wypełnij ją i wyślij.
Złożenie deklaracji jest obowiązkowe, jeżeli Twój dom posiada źródło ciepła i spalania paliw zainstalowane przed 1 lipca 2021 r. na złożenie deklaracji masz 12 miesięcy. Jeżeli źródło ciepła lub spalania paliw zostanie zainstalowane po 1 lipca deklarację musisz złożyć w terminie 14 dni.
Nie masz dostępu do internetu albo podpisu elektronicznego? Deklarację możesz złożyć we właściwym dla miejsca budynku Urzędzie gminy osobiście lub listownie.
INFORMACJA O PRZERWIE W DOSTAWIE WODY
- Szczegóły
- Administrator UG
Urząd Gminy w Jastrzębiu informuje mieszkańców miejscowości Wola Lipieniecka Duża od nr. 1 do 18C oraz miejscowości Kuźnia, że w dniu 29.06.2021 r. od godziny 9:00 do godziny 15:00 nastąpi przerwa w dostawie wody w związku z prowadzonymi pracami remontowo-konserwacyjnymi na linii głównej wodociągu.
Telefon kontaktowy: UG Jastrząb: 48/6284870
To ostatnia szansa! Spisz się i wygraj samochód w Loterii NSP 2021!
- Szczegóły
- Administrator UG
Spisując się przez Internet w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021 (NSP 2021) nie tylko wypełniasz ciążący na Tobie obowiązek, ale dajesz też sobie szansę na atrakcyjne nagrody (w tym samochód!). Wystarczy pobrać unikatowy kod potwierdzający samospis internetowy i zarejestrować się w spisowej loterii. Masz na to czas tylko do 7 lipca!
Udział w NSP 2021 jest Twoim obowiązkiem i należy go jak najszybciej wypełnić. Warto to zrobić przez Internet - jeśli skorzystasz z samopisu internetowego dostępnego na stronie https://spis.gov.pl/, uzyskasz prawo do udziału w Loterii NSP 2021.
Zgłoszenia tylko do 7 lipca!
Czytaj więcej: To ostatnia szansa! Spisz się i wygraj samochód w Loterii NSP 2021!
Kolejne wsparcie dla Gminy Jastrząb
- Szczegóły
- Agnieszka Dąbrowska
Tym razem to Ochotnicza Straż Pożarna w Gąsawach Rządowych otrzymała pomoc finansową w wysokości 37 000,00 zł.
Wsparcie pochodzi ze środków województwa mazowieckiego w ramach zadania ,,MAZOWIECKIE STRAŻNICE OSP 2021'' i dotyczy realizacji dwóch zadań tj. modernizacji instalacji elektrycznej (zakup i montaż paneli fotowoltaicznych 3kW) oraz modernizacji instalacji cieplnej (zakup i montaż dynamicznych pieców akumulacyjnych, energooszczędnych, montowanych na stałe), jak również doposażenie wozu bojowego w zakresie zakupu 6 kompletów kół.
CEEB - informator dla Właścicieli i Zarządców
- Szczegóły
- Administrator UG
CENTRALNA EWIDENCJA EMISYJNOŚCI BUDYNKÓW
INFORMATOR DLA WŁAŚCICIELI I ZARZĄDCÓW BUDYNKÓW
TERMIN ROZPOCZĘCIA SKŁADANIA DEKLARACJI
Od 1 lipca każdy obywatel lub zarządca budynku będzie zobowiązany złożyć deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. Dla budynków, które już istnieją właściciel lub zarządca będzie miał 12 miesięcy, Dla nowo powstałych budynków termin ten będzie wynosił 14 dni.
Czytaj więcej: CEEB - informator dla Właścicieli i Zarządców
Informacja dla mieszkańca
- Szczegóły
- Agnieszka Dąbrowska
Szanowni mieszkańcy!
Poniżej wskazujemy Państwu przydatne linki do Programu Czyste Powietrze. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed wizytą w urzędzie.
https://www.czystepowietrze.gov.pl/kalkulator-dotacji/
https://kalkulatorczystepowietrze.kape.gov.pl/
https://czystepowietrze.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/
Dokumenty i informacje niezbędne do złożenia wniosku o dofinasowanie ramach programu Priorytetowego Czyste powietrze:
- Należy posiadać e-maila
- Należy posiadać założony profil zaufany można to zrobić poprzez bank lub przez urząd gminy w Jastrzębiu
- Numer rachunku bankowego wnioskodawcy
- Budynki na budowę których wystąpiono o zgodę lub zgłoszono ich budowę po 31 grudnia 2013 nie mogą uzyskać dotacji na zakres kosztów kwalifikowalnych na m.in. ocieplenie przegród budowlanych, stolarka okienna i drzwiowa.
- Dochód wnioskodawcy nie może przekraczać 100 000 zł rocznie.
- W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej roczny przychód z tytułu prowadzenia pozarolniczej działalności gospodarczej nie może przekraczać kwoty 67 500 zł( poziom podwyższony)
Dokumenty do złożenia wniosku o dofinasowanie:
- Wypełniony wniosek w portalu beneficjenta
- Dokument potwierdzający prawo własności budynki w którym będzie realizowane przedsięwzięcie( elektroniczna księga wieczysta lub akt notarialny)
- zaświadczenie o dochodach do nabycia w GOPS w Jastrzębiu – jeśli dotyczy podwyższonego poziomu dofinasowania – zaświadczenie nie może być wydane z datą wcześniejszą niż 3 miesiące od daty złożenia wniosku (zaświadczenie ważne jest 3 miesiące)
- PIT jeśli poziom podstawowy
- Oświadczenia : współwłaścicieli o wyrażeniu zgody na realizację przedsięwzięcia objętego wnioskiem – druk we wniosku
- Zgoda współmałżonka na realizacje przedsięwzięcia – druk we wniosku
INFORMACJA O PRZERWIE W DOSTAWIE WODY
- Szczegóły
- Administrator UG
Urząd Gminy w Jastrzębiu informuje mieszkańców miejscowości Orłów, że w dniu 22.06.2021 r. od godziny 15:00 do godziny 20:00 nastąpi przerwa w dostawie wody w związku z nagłą awarią na linii głównej wodociągu.
Telefon kontaktowy: UG Jastrząb: 48/6284870
Rachmistrzowie ruszają w teren!
- Szczegóły
- Administrator UG
Pomimo że Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 (NSP 2021) trwa od 1 kwietnia, praca rachmistrzów terenowych była wstrzymana. Powód był oczywisty – pandemia. Wraz z poprawą sytuacji epidemicznej zezwolono rachmistrzom na prowadzenie wywiadów bezpośrednich. W województwie mazowieckim ruszają oni w teren od 23 czerwca.
Wiele osób czeka ze spisem, bo chcą to zrobić w bezpośredniej rozmowie i przy wsparciu rachmistrza. Będzie to w końcu możliwe! W przypadku województwa mazowieckiego osoby, które nie wypełniły jeszcze obowiązku spisowego, mogą spodziewać się wizyty rachmistrza począwszy od 23 czerwca. Nie ma absolutnie żadnych powodów do obaw – rachmistrz przychodzi, by służyć pomocą.
INFORMACJA O PRZERWIE W DOSTAWIE WODY
- Szczegóły
- Administrator UG
Urząd Gminy w Jastrzębiu informuje mieszkańców miejscowości Wola Lipieniecka Mała od nr.1 do 30 oraz Lipienice Dolne od nr.90 do 78, że w dniu 22.06.2021 r. od godziny 9:00 do godziny 12:00 nastąpi przerwa w dostawie wody w związku prowadzonymi pracami remontowo - konserwacyjnymi na linii głównej wodociągu.
Telefon kontaktowy: UG Jastrząb: 48/6284870
Strona 77 z 91