Herb Gminy Jastrząb

INFORMACJA

DLA MIESZKAŃCÓW GMINY JASTRZĄB

 W związku ze zbliżającym się naborem wniosków w ramach Programu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest na terenie województwa mazowieckiego” w roku 2023, informujemy, że osoby fizyczne mogą wnioskować o bezpłatny odbiór zdemontowanych płyt azbestowych, za pośrednictwem gminy.

Wnioski wraz z załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 lutego 2023 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jastrzębiu.

Druki wniosku są dostępne do pobrania w siedzibie Urzędu Miejskiego (Pl. Niepodległości 5) oraz na stronie BIP Urzędu Miejskiego.

[LINK] - BIP Urzędu Miejskiego w Jastrzębiu - Wniosek o bezpłatny odbiór zdemontowanych płyt azbestowych