Informacje Gminy Jastrząb

INFORMACJA

Dzień 5 czerwca 2026 r. (piątek)
jest dniem wolnym od pracy
dla Urzędu Miejskiego w Jastrzębiu,

powyższy dzień zostanie odpracowany 27 czerwca 2026 r. (sobota).

 

Herb Gminy Jastrząb

Urząd Miejski w Jastrzębiu informuje mieszkańców Sołectwa Lipienice Dolne (od nr 50 w stronę Woli Lipienieckiej Małej), że w dniu 02.06.2026 r. (wtorek) od godz. 8:00 do godz. 15:00 nastąpi przerwa w dostawie wody w związku z pracami linii wodociągowej.

 

Telefon kontaktowy Urząd Miejski w Jastrzębiu: 48/6284870

 

Herb Gminy Jastrząb

Urząd Miejski w Jastrzębiu informuje mieszkańców Sołectw Śmiłów (od Hydroforni w stronę szkoły) oraz Orłowa, że w dniu 26.05.2026 r. (wtorek) od godz. 8:00 do godz. 12:00 nastąpi przerwa w dostawie wody w związku z pracami linii wodociągowej.

 

Telefon kontaktowy Urząd Miejski w Jastrzębiu: 48/6284870

 

Podkategorie

Gmina Jastrząb zwraca się z apelem o adopcję bezdomnego psa.

Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu (48) 628 48 70.